派對對話







今天晚上和好友 A 小姐還有兩個女友和女友的丈夫到了 Cyberport 參加 AUDI 的 car show party,場地選擇在這個天氣來說很不錯,冷一點就不成了。其實不是想寫這個 party,我不懂車連車牌都沒有,固之然是有點無聊了,雖然有我喜歡的庾澄慶做表演嘉賓。

話說我們幾個躲到一旁飲(悶)酒,幾個女人話題當然離不開講男人,我的友 J 小姐,現在獨身,我們都落力的替其物色男友。

我說,「喂不如我介紹o的警察呀消防員呀過你識啦。」(J 小姐很喜歡大隻猛男)

旁邊的 J 先生話,「唔洗啦,呢o的佢大把貨啦!」

J 小姐話,「唔得呀唔要呀!」

我問,「點解先?但係你要大隻仔喎!」

J 先生話,「佢唔得呢o的o架,佢要係譬如做會計呀,做銀行呀,但係好大隻果o的o架。」

J 小姐,「係啦紀律部隊我唔得喎。」

我話,「喂我識好多喎呢o的!」

J 小姐,「真係?!咁快o的介紹o黎識啦。」

我話,「有就有,但全部都係 gay o架囉!」




所以,唉,成晚飲悶酒自隊囉我地。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates