維記咖啡粉麵



今天下午我拿了半天大假,是時候要清清假期了。跑到深水步去買點東西,順道來吃我很喜歡的維記豬潤牛肉麵 (......好喇好喇,我承認了啦!其實主要是我嘴饞想吃潤牛麵,才順道去買東西。)。這裡的潤牛麵賣了好多年,遠近馳名的當然是那個甜得不得了的煲薑豬潤湯底,賣相是不太好,泡泡很多,可我每次來都把它喝過光光。味精嘛,也當然是有一點,不過不算是下很多。而且我喜歡這裡用的是大光麵,硬身一點的麵條跟豬潤和嫩滑的牛肉都很搭,當然這裡的奶茶也是很出色。

週一下午三點半,人超多,我是好運氣才找到一個位子咧!

買單 HKD$31,不設加一。可能是因為年尾的關係,還送了我一個小月曆,舊式的那種,這讓我感覺人情味很濃厚。

唉,可恨我只有一個胃,再騰不出空間去吃坤記的黑芝麻糕,還有英記的油渣麵哦!

------------

維記咖啡粉麵
地址:深水步福榮街62號及66號地下
(另一分店地址:北河街165-167號地下D號)
電話:2387 6515
菜式:港式
桃紅三點式 說...

素顏,其實我覺得周記油渣面仲好食,就o係豬潤面對面咋!

素顏天使 說...

桃紅三點式 > 我細佬同我老竇都係周記 fans, 我兩間都去, 不過英記食得多的咁解.

匿名 說...

呵呵~一次過食太多會肥架~
到聖誕去玩就唔好睇架啦~
反正有假要清分幾次食啦~ :p

虎茶 說...

坤記芝麻糕真係好正....
英記係食個感情多過食物既, 最鍾意多渣多菇呀!!

匿名 說...

請問英記是否指大角咀那間?

素顏天使 說...

Gia > 大角咀?? no la~ 成篇文都係講緊深水步.

匿名 說...

食麵有小月曆送咁爽,點解我幫襯咁多年都無o既...一定見你靚女~

宇宙人 說...

係要去呢 d 地方, 先有果種 "呀, 返到香港啦" 既感覺~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates