Biore Cleansing Oil 碧柔深層卸妝油

當 Biore 的 PR Gigi 聯絡我,說是有這品牌的幾款卸妝品予我試用時,我心中實在是暗暗地歡呼。你們不能想像,我的那些卸妝品銷耗量有多高,因為使用卸妝品可是不能小家子的省著 用的啊!而且價錢也不便宜,每月光是買卸妝品都得花掉好幾百塊,其實我用的已不是超貴價品的了。



試用過這個「Biore Cleansing Oil 碧柔深層卸妝油」之後,才發現原來不是專櫃品牌的卸妝油才是好貨!

之 前也有寫過不少的卸妝品,就知我向來討厭用卸妝油的,譬如是用了某知名專櫃品牌 S,卸眼妝眼睛會朦朦一片,我受不了那品牌卸妝油的厚重肥膩質感,用了之後清潔不成反而讓我長了暗粒,真箇是賠了夫人又折兵。可是這個 Biore 的 Cleansing Oil,讓我對卸妝油徹底地改觀!

這支來自日本的 Biore Cleansing Oil,最讚最讚的地方,就是它就算是手濕面濕也可輕鬆卸妝。我試過分別乾手乾面和濕手濕面兩種狀態下使用,個人覺得濕手濕面效果更佳,因我約會時也定必 會化個 full makeup 才出門,甚麼粉底呀、防曬呀、遮瑕膏呀一次過洗淨溶解,就算是頑劣或多層塗抹的防水睫毛膏,按約四下的份量,打圈打圈的按摩,蓮蓬頭底下一沖就可輕鬆卸 除,潔淨效果達 99.9%!(當然如果你還是不安心,先用棉花棒慢慢擦一下睫毛也是 OK 的。)

一邊洗澡一邊卸妝超省時,洗臉之後完全不覺油膩感,非常舒爽。

Biore Cleansing Oil 碧柔深層卸妝油,售價只是 HKD$79.9 / 150ml。有興趣選購者,全 Biore 的卸妝系列於各萬寧、屈臣氏、以及各大超市藥房等均有售。
IamMiss無糖 說...

其實我有個問題想了好久~想請教你一下,其實如果單單只用了防曬乳,普通洗面乳能完全清潔嗎﹖還是亦應該用卸妝油之類的﹖因為防曬乳幾乎都有防水成份...

IamMiss無糖 說...

對了~雖然遲了點^^|| 生日快樂呢~

assenav 說...

生粒粒係因爲乳化得唔好,不過我都覺得卸妝油好麻煩,一定唔會買黎用。

素顏天使 說...

IamMiss無糖 > 其實我之後還會再寫兩個這品牌的卸妝品用後感, 其中有個產品是洗面乳, 可以清洗簡單 makeup 和防曬; 如果妳真的不放心, 另外還有一個是 cleansing gel, 那個就連 waterproof 的粉底都可輕易清除, 記得再繼續留意我的報導啊~

又, 不遲呀, 我是 6 月 21 日生日的 :) 謝謝妳.

assenav > 我以前都和你一樣想法, 不過 since 用過 Biore 這個卸妝油之後就真的改觀. 因為它可以濕手濕面已經是減低去許多的刺激性, 再加上它的質感比較清爽, 不厚重, 就算未再加上 cleansing foam / facial wash 都不覺得油膩.

M 說...

其實好多cleansing oil都唔油,除左DxC同Shu Xxxxxx。

dearwater 說...

其實黑龍堂的卸妝油也超級好用,同樣可以濕手乾手兩用,
同樣可以全卸所有眼妝嘴卸。但最重要是價位底,在卓悅買$48,在莎莎買$54。我已經銷耗了好幾枝,現在連我妹妹都跟我一起用呢。

natalie 說...

說開卸妝油,我用緊fancl那支納米卸妝。效果都不錯的,
基本上按1次for眼,2次for全面已經卸清晒。
不過價錢就要百零蚊,可以用到2-3個月^^

素顏天使 說...

Miss Wong 加德膩奧娜 > 係呀, 所以唔一定係貴 cleansing oil 先係好我覺得, 卸妝油質地唔洗厚, 最緊要乾凈, 同埋沖涼時可以一次過卸妝真係好方便.

dearwater > 有聽聞過 "X龍堂" 唔錯, 雖則大家都係日本 brand, 不過 Biore 話晒都 under 花王, 質素應該比較信得過o既.

natalie > Fanxl 我都有用過, 係覺得個 texture 厚o的, 我自己是普通女仔 normal to oily skin, 覺得佢比較 "lup" 同埋有朦朦眼的情況囉.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates