電影節又來咯!

已經係第三十屆o既國際電影節,作為電影狂熱份子o既我差唔多年年都有幫襯o架!

今朝 10am 開始網上訂飛,即刻o拿o拿林揀,不過今年大會揀o的戲好似唔係好吸引,有o的就撞晒期,或者要一連睇幾套,結果淨係買o左呢兩套o者~



開幕電影《黑社會以和為貴》(即《黑社會2》),先睹為快!呵呵呵呵~ :em_34 我記得前兩年我都有睇《PTU》做開幕電影啊~

導演:杜琪峯
演員:任達華、古天樂、王天林、林家棟、張家輝、林雪、安志杰、鄭浩南
2006 粵語 / 普通話 彩色 95 分鐘


本來想訂《Isabella》,但係得兩場揀,的時間極衰,留返正式上畫先睇 lu~



另外揀o既係我愛午夜長系列《鬼伎回憶錄》,變態大師三池崇史作品,賣飛佛!無理由唔買啦,之前係 hompy 介紹過我追開o既《Master Of Horror》入面都抽起o黎無得睇,無得 download,今次唔睇無得睇耶!

導演:三池祟史
美國 / 日本 2006 彩色 63 分鐘

應該唔會 目訓 著啦呢兩套~

Official Site:http://www.hkiff.org.hk

btw,何以找來毫無 啦lung o既佐丹勞作為大會 sponsor?又,點解今年又係劉華做電影節大使?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates