ELLE Blog 更新兩篇

人就得一個,時間就咁多,顧到 A 就寫唔到 B,今日一雞兩味,轉貼轉貼......


印像中,來自法國、以 tailor made 高質粉底馳名的 By Terry 是其中一個貴婦型的化妝品牌子,有一陣子好像是消失了?不過不緊要,如果妳喜歡這個品牌的話,該會知道現在在 JOYCE Beauty 就可以找到......

(閱讀更多.....)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

2010-10-05

呢排睇o左咩
(呢
成篇都係廣東話!)

都說太陽底下無新事,《Devil (港譯:升降凶間 )》玩困獸鬥一部電梯五個人都有影評人讚「有新意」,是我太老看得太多還是現在的人看得太少?咱們港產恐怖片經典《凶榜》玩困 Lift 玩大廈,1981年已經有囉唔該;講困獸鬥,《Cube (港譯:心方慌)》拍到唔想睇o添啦已經!

(閱讀更多.....)
Kewpie 說...

謝謝你的分享和推介, 雖然價錢挺貴, 但我還是有想買這個品牌的化妝品的衝動啊! 很想試那個粉底和Color Skin Enhancer:-), 不知道by Terry的櫃姐high sell嗎?

Tung Tung 說...

素顏 : 因為見到你介紹. 我而家都食緊804呀! 今日先係第二日. 我想問下你食804時8日內有冇偷食呢? 我怕我頂唔到8日咁多呀! 琴晚已經好想食其他野. 咁你8日內減左幾多磅呀! 食完804後你仲有冇戒口呢? 如果你唔方便係呢度reply可唔可以send e-mail比我呀! 唔該晒你.
tungchan@towada.com.hk

素顏天使 說...

Kewpie > by Terry 的 BA = Joyce Beauty 的 BA,by Terry 沒有自家 BA 的啊~

Tung Tung > 9 磅,詳見最新果篇 blog 啦~ :)

Tung Tung 說...

終於等到你出blog了. yeah~~~
我日日都上你blog睇下你有冇更新的.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates