大阪.京都篇(二) Villa Fontaine 酒店 (心齋橋店)

託好友丁丁的弟弟代訂 package (丁弟是在旅行社工作),這個臨急臨忙的大阪之旅才能成行。原先可選擇的幾家 default 酒店都不太合心,要不太舊,要不地理位置遠離地鐵站;這時微博有童鞋推薦這家較新凈的 Villa Fontaine (心齋橋店),一看,大喜之!夠新凈,地理位置又非常 Good!而且我又好彩喎!急到我臨出發前一天才決定,竟然還有位,無慮即決!

五日四夜坐國泰還要包早餐連稅,都只是 HKD$5050@,算好抵啦係咪?

從關西機場到達酒店要坐南海電鐵去難波站,推薦較便宜的普通票 (1090 円,約 HKD$104),車程約 40 分鐘;價錢貴 500 円的「Rapi:t 特急」車程約 30 分鐘,無疑座位較舒適,但是兩個人坐多 10 分鐘就可以省到一碗拉麵回來啦!到達難波站再按指示走 15 分鐘左右轉地鐵「御堂筋線」(紅色線) 往心齋橋站,一號出口見 LV 店,轉入商店街再行 2 分鐘就是了。

這家是普通的雙人房,另外還有一款是有送按摩椅 Massage Chair Room 或 腿部按摩器的 Relax Room (Shopping 完之後按摩很爽的說!),可惜我訂的太急,那種正房已經爆滿,跟標準房房價一樣,很划算!如果是獨身女性入住也可選女性專用樓層,很貼心。

日本的酒店房間很小也是理所當然的了,有窗但不會開啦 (外面是一個後巷的屋頂),旅行喼也不能攤開平放,買了的東西都是散落一地。不過總算是麻雀雖小,五臟俱全。要的基本東西全部都有,也有睡衣 (不過非常大件,身材嬌小的女生穿會拖地),連手提電腦也可以在大堂借,每天租金 1,000 円 (約 HKD$95)。

房間本身有 LAN 線免費上網,整個行程我和某人都沒帶電腦,要上網就要靠 iPhone,用 iPhone 就要有 Wi-fi,還好得我的好友 E 小姐借我蘋果 Router 一個 (USD$99,約 HKD$768),一插即能自動嘔出 Wi-fi,非常神奇!我決定下個旅程也要買一個!

講開 Wi-fi,因為日本當地流行用電話上網,但是他們本身的 mobile network 十分之好的關係,Wi-fi 是完全不流行。我去過很多餐廳都沒有 Wi-fi 可用,甚至關西機場本身的免費 Wi-fi 也是微弱到極點!

洗手間設備也很齊全,有浴缸可以泡澡,電廁板的坐廁少不了。泡澡用的浴鹽有供應,連洗澡用的擦身海綿也有,而且是即用即棄的。

(照片以 iPhone 4 拍攝)
值得一提是他們的沐浴用品是 POLA,質素不錯,絕對用-able!洗髮露和護髮素差一點,但是也是可用的,短髮男生的話絕對 OK。而且是環保的泵裝,最怕酒店用的是那些細細支的膠樽仔,用的時候也不暢快。

(照片以 iPhone 4 拍攝)
這個價位的酒店包早餐絕對難得!在大阪吃東西那麼貴,包一頓早餐每人就可以省掉 500 円啦!自助式,吃的東西以日式為主,選擇不多啦,很簡單的家庭風味東西,我倒覺得還不錯吃呀。因為我愛吃蛋卷的關係就不停的吃蛋卷!哈哈~ 不過吃早餐的地方也很小,座位有限啦。

回程 (往關西機場) 也是一樣,坐地鐵到難波站,再走 15 分鐘到南海難波站,但要小心走錯路,記著是綠色 D 區域啊!我就是走錯路去了 A 區方向枉花了 15 分鐘的腳骨力啦!

-----------------------------------------

Villa Fontaine 酒店 (心齋橋)
Hotel Villa Fontaine SHINSAIBASHI
郵遞區號:542-0081
地址:大阪市中央區南船橋3-5-24
電話:06-6241-1110
傳真:06-6241-7878
備註:Official Site - http://www.hvf.jp/chi/shinsaibashi.html (繁體中文)

(按更多看 Google map street view)





檢視較大的地圖
匿名 說...

你o係街會off左個mobile online?

x

聶秀康 說...

酒店完全ok喎!以呢個價位,我通常住梅田那邊,下次試下呢間樓下就係心齋橋太方了

素顏天使 說...

X > iPhone 要 disable 3G 同 data roaming、Cellular data 好方便,我成日都掛住上網,係的確會隨時隨地熄左個 3G 無啦啦 check 下有無 Wi-fi 的。

聶秀康 > 我去一日京都 only,唔洗密密轉車。梅田無咁多o野 shopping 嘛~~

Rainny 說...

請問PACKAGE HKD$5050連稅係咪計埋燃油附加費0個D雜費架喇?

素顏天使 說...

Rainny > yes。

匿名 說...

e... 我想請教係外地用iphone上網係咪只係select咗"飛航模式"就OK嫁?

素顏天使 說...

匿名 5:42 下午 > 飛行模式係用唔到 Wi-fi o架!

首先你要揾到 make sure 有 Wi-fi o既地方,響 Settings > General > Network 度揀 disable 左 3G,disable Cellular Data,同埋 disable Data Roaming 就 OK。咁 disable 左 3G 之後當然亦講唔到電話啦~

如果唔放心,就響 Settings > General 度揀 Usage,再 Reset Statistics。咁你之後就可以 check 下睇下自己係咪真係用唔到的 data roaming 啦。

匿名 說...

嘩!!! 多謝你既詳細回覆ya... :)

匿名 說...

想問吓個 apple router 係米唔使 set 任何野就用得???

冇得上網幾日真係會想死, XDDDDDD

素顏天使 說...

匿名 10:56 上午 > 要 set,但唔好問我點 set,我果個係朋友借比我用,已 set 好晒個 network 名同 password。

Ricmen 說...

我亦是訂了此酒店, 將會到大阪短遊,
想問一問我打算其中一天到京都,
如何由此酒店到京都呢?
是否乘JR由大阪站到京都站?
那麼如何由酒店往JR大阪站較理想? 若用走路15分鐘以內我也可以考慮

另外聽講由難波站走路到此酒店亦不算太遠, 15-20分鐘左右可以到達, 我打算用走的, 順便看看沿途景色。

感謝回覆

素顏天使 說...

Ricmen > http://plainfaceangel.blogspot.com/2010/10/blog-post_6366.html 請爬文。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates