摩度、sell屎、學生哥

唔知大家有無發現,
o的雜誌入面影街頭時裝 snap shot,
果o的被訪者一定係得3個職業!係一定喎!
no exceptional!

分別係 model ,sales,同埋學生哥。

sales,當然明白,o吾著靚o的唔夠潮點賣潮衫?

model 嘛,呢個我都明啦,
行響街又 sharp 又靚唔影佢影邊個?

不過個問題係,我睇o的書呢,好多都......
你唔話比我聽我都唔知佢職業叫 model 喎,
有o的你話埋比我聽我都想像唔到呢o的咁樣做到 model 喎,
定還是大家都 abuse model 呢個字呢?
影兩張相出過一期《3周刊》2cm x 2cm 算唔算係 model?

又或者有o的會唔會係媒o黎o架呢?
咁橫掂都係媒,作過第個職業啦唉~

麻煩o的 editor creative 少少,
要作,不如作o的新o的o架啦~
我又唔信得呢3個職業o既人著衫著得靚喎!
譬如做廚師呀,hair stylist呀,會社員(sorry 我呢期睇得《Milk》多)等等等等...

學生!呢個真係...
大學生都好少少,佢地可以做 part time 碌爆卡借"關窿"o黎買衫,
有一萬種方法靠自己著到靚一靚。

中學生呢?我唔知講咩好,
定還是我老土原來人人個 daddy mummy 都好有錢?
有時我去 I.T. 呀 D-mop 呀見o的細路買衫買得好狼o架喎,
仲要係好多細路仔都係咁,
我見過最誇果個去 B.V. shopping o添呀大佬!


其實我都唔知想打咩,
呢個"世上只有3個職業"問題我諗o左好耐都唔係好明。

p.s. 同埋點解只影銅鑼灣同尖沙嘴?中環無靚人咩?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates