兩個下午茶

終於終於約好今晚同男友屋企人食飯兼拜個遲年。

7.30pm 晚飯,先食 tea 打下底,可能因為呢個禮拜 on diet on 得勁得滯,一有得食就失控咁款,食 tea 都食兩鑊!非常之咁好胃口!

先 去太子 Pizza Hut,原本想食和民,爆到七彩男友又叫肚餓唯有將就將就,兩個 tea set,男友食一人迷你版農村風情 pizza (但係農村關蟹柳咩事??),味道唔錯。我要o左個三文魚飛碟沙律,飛碟都係 OK,但係個所謂沙律就唔多掂,兩條菜毛就自稱作沙律,比蟻食都唔夠飽啦!

餐廳有一浸輕微怪宿味,似羊騷味 / 人嘔吐物味:em_37,男友話似係芝士,我唯有索下隻手o的香水味搵個暫時嗅覺鼻難所。服務極差,上菜起碼等 15 mins 以上。Total $70 幾。

第 二輪,入到沙田訂好晒檯就去四圍逛,行沙田 IKEA 實在係賞心樂事,超大 (香港o黎計,同鬼佬 mega store 當然無得比) 非常好逛,最緊要係有個我鐘意o既 cafe 食佢個 meat ball!其實有點多鬼餘,事實上從個汁以至肉丸都同自己買翻去整o既係 0 分別,不過我係鐘意o係度食呀!吹咩?!

肉丸除o左 default 肉丸汁之外,仲有果醬同兩隻迷你薯,只賣 $19!平到喊~ 同 (逼) 男友 share!

乜o野都無買走,但是我好快樂~

----------------------

必勝客 Pizza Hut
地址:太子始創中心地庫
電話:TBC
菜式:港式意大利菜

IKEA Restaurant & Cafe
地址:沙田沙田鄉事會路138號新城市中央廣場5樓宜家傢俬內
電話:2634 3991
菜式:自助西式

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates