世盃篇‧荷蘭對科特迪瓦

送完班人走,落o左去太古坊會合男友睇波,揀o左呢間叫做 Harvester o既 Cafe。平日係 Cafe,賣自己做o既特式麵飽同蛋糕 (出名豆腐 cheese cake),世盃期間夜晚就變o左做睇波o既酒吧。 lunch 消費比較貴,約 $60+,加上長期有人龍兼勁 full,所以仲未食過喎。

消費情報 ─ 12點場睇波 min. charge 消費係 $50 per head,9點場則約 $90,$50 已經係一個有小食o既 set,約有 7-8 款,連一杯飲品 (可揀啤酒)。環境 comfy,檯木凳 size 比較大,客路唔算雜。有骰盅供應,可食煙。有兩位年輕身材好少女 waitress,著窄 mit mit 波衫o添o架喎。洗手間勁乾淨仲點埋香薰。



我要o左一個蘑菇雜菜沙律,配檸檬汁開成o既沙律汁,賣相骨子,菜亦出奇地新鮮,可惜我真係太飽,食唔晒。飲熱檸茶,有代糖供應但要另外 request。



男友要左o呢個 pizza,都係咁啦,同我之前自己屋企焗果o的低能 pizza 一樣,不過小食o者,都算好 OK 啦。飲凍檸茶。

無加一,埋單$99,抵到爛。

----------------------

呢場波好好睇丫,我無「合」眼訓,無玩手指無玩手機。但我個人o黎講呢場係捧科特迪瓦,對著荷蘭咁勁都踢得好好丫,個心不停想佢地逼和荷蘭。

----------------------

Harvester Cafe & Bakery 季仁
地址:側魚涌海光街11號漢威大廈地下1B舖
電話:2110 4882 / 2110 4883
菜式:西式
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates